Mezi všemi krásnými věcmi v životě snadno zapomínáme na to nejdůležitější – naše zdraví. Přitom si každý rok více než 2 miliony žen po celém světě vyslechnou krutou diagnózu: rakovina prsu. Co můžeme udělat, abychom těmto ženám pomohli a proti této nemoci bojovali?
Říjen je měsícem prevence rakoviny prsu a jejím smyslem je odpovídat na tyto otázky.
Dánská designová značka hodinek a šperků Bering se rozhodla iniciativě přispět a jít příkladem. S mottem „TIME IS LIFE“ spouští v říjnu kampaň na podporu nadace Know Your Lemons, jejímž posláním je šíření osvěty o včasném odhalení rakoviny prsu.
Vytvořila k této příležitosti speciální edici setu „TIME IS LIFE“ (doporučená maloobchodní cena je 5 530 Kč), která obsahuje hodinky v symbolické růžové barvě a ocelový náramek s přívěskem se stejně barevným zdobením.
Tento výjimečný vzhled našel inspiraci v přírodě – polárním světle, které dokáže rozzářit severskou oblohu velkolepými barvami. Díky výrazné růžové je set nejen módním doplňkem, ale také připomínkou životně důležité prevence rakoviny v každodenním životě:
korálek na náramku nese symbolicky rytiny slov „TIME“ a „LIFE“ a hodinky mají speciální gravuru na zadním víku, ve které je zakomponován slogan „TIME IS LIFE“ se symbolem stužky.
Za každý prodaný set daruje Bering 15 dolarů organizaci Know Your Lemons Foundation.
Vzájemná spolupráce přesahuje říjen jako “Měsíc povědomí o rakovině prsu“ a bude dál pokračovat až do 15. srpna 2023 tak, aby se informace o boji proti rakovině prsu a její prevenci rozšířily co nejvíce.
Kreativní kampaň využívá citrony jako symbol ženského poprsí, která má překonat tabu a strach z nemoci. Poskytuje jasné informace o příznacích rakoviny prsu a o tom, jak včasné odhalení může zachraňovat životy.
Kampaň dosud oslovila prostřednictvím sociálních sítí a tisku více než 1,5 miliardy lidí.